Ont i fötterna!

Har ont i fötterna efter en hel eftermiddags vandrig på jakt efter något som verkar vara omöjligt att hitta!
Äh, får fortsätta jakten lite kort imorgon.

Skolan då? Hmm...kommer inte på så mycket x)
På gympan var det springa och fotboll, helt ok faktiskt.
Sedan hade vi Oksana, my love-teacher!
Skulle labba, men faila totalt!
Brände saker och sedan kom Chrissy, Freddy, Richy & Mikey och förstörde allt.
Dumma människor detdär!
*suck*
Anyway, efter skolan blev det som sagt stan
Elgiganten-->Köpa burn&kinder-->t-bana till odenplan-->leta igenom 4 affärer--> hem
jaja, hade emy med mig så det blev ju bra ändå :)
Förutom när vi skulle säga hejdå utanför hennes port xD
hahahahaha
så ser jag ett en kille typ stirrar på mig, så jag kolla lite tillbaka
Och SJÄLVKLART tror han att jag är intresserad eller något, men han var ful som stryk
och såhär löd samtalet:

Han
: Hej, bor ni i stockholm?
Vi: jaa
Han: Jag heter Rikard
Vi: jaha
Han: Hur mår ni?
Vi: bra
Han: Vad ska ni göra nu då?
Jag: Jag ska gå hemåt
Han: Vad sa du?
Jag: öööh, vi ska hem till henne
Han: jaha
Vi: mm
Han: Pluggar ni?
Vi: ja, alltså vi går ju i skolan
Han: Vad heter ni då?
Vi: Emma & Emy
Han: Två E alltså?
Vi: japp
Han: Vad ska ni göra nu då?
Vi: Plugga
Han: Vad ska ni göra ikväll?
Vi: Plugga
Han: Så ni vill inte göra något med mig tills mitt tåg går?
Vi: nej alltså vi har prov imorgon
Han: Okej, jag är ensam och det är så tråkigt...
Jag: Det förstår jag
Han: jaha, trevligt att ses...
Vi: mm....

(kom ihåg att köra falsknamn och ljuga och säga att du måste gå, tro mig, jag är van ;) hehe)
Sedan gick han äntligen xD
hahahahaha, jag höll på att garva ihjäl!
sedan gick jag hem

Nu väntar massa plugg!
HÄRLIGT!!!


PussCiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0