pluggaPLUGGAplugga

ORKAR INTE SKOLAN NU!
alla dessa j*vla prov oxh läxor och inlämningar och uppsatser.
jag menar, COME ON!
Imorgon är det franska-prov...måste börja plugga snart.
Men vi har ju bara en punkt på målpappret så det är chill (y)
Ska bara kunna passé composé i 4 olika verb med reflexiva pronomen
Inte så svårt :D
Men usch, blä, HATA PROV!

Och det hjälper inte att frennis snackar om "efter 9an"
Då blir jag bara emo!
Tänk att behöva få slutbetyg, söka gymnasie, tappa kontakten med massa vänner...USCH!
Nej jag ska bli same
jag ska flytta tillnorrland och sköta renar
Detta är mitt kall i livet.
det enda jag duger till!

ljus framtid huh?

Jaja, så är det iallafall!

Vad ska jag mer skriva nu då?
Vi var bara 3 på träningen idag...jag, elizabeth och tim (y)
Så vi satt bara och pratade, mestadelen om elizabeths sommar, och måånga killar xD
Hahahaha, det var mycket roligt iallafall och det blev mycket skratt
Och härligt nog "bråkade" elizabeth med mike, den irriterande råttan!
han tror att han äger dif innebandy och har själv skrivit sig som "sportsansvarig" på hemsidan...DET FINNS INGEN SÅN!
Och såklart vill han lägga ner vårat lag...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! jag hittade en bild på honom!
fan vad jag är grym xD
Anyway, han är en ful mansgris som inte har något med oss att göra...
ändå är han på ALLA våra träningar!
Vaaad är han problem!?

aja, what ever.
detta blev ju ett lååångt inlägg :O
Härligt
så att ni får läsa mer och mer om mitt liv!

Nej nu ska jag försöka plugga franska.
Yippi....
BAJS
PussCiao!


Fraaaanskaaa (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0