promenad i gamla stan

Godkväll mitt herrskap!

Dagen spenderades i min kära skola, följt av en tripp till östermalmstorg & espressohouse med agnes, fast utan framgång då hennes kort inte fungerade :)
Efter det åkte jag hem och sen gick jag ut och träffade navid. Vi gick runt typ hela gamla stan och det var super mys! Jag fick ont i magen och käkarna efter allt garv. Mycket roligt hade vi på bänken utanför slottet med bumbibjörnar, efterblivna dvärgar, svampar och blottare!
Mycket söt pojke dendär navid!
Får helt enkelt ta och träffa honom igen snart ;)
Passar på att lägga in en bild på honom också!

modell eller vad? ;)

Nu äter jag burger king, MUMS! men ska börja lägga mig :)
Godnatt gottfolk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0