Ren sökes?

hej.
Mitt namn är malin och jag önskar köpa en topnotch ren som gillar kalla vintrar och solnedgångar.
Han ska helst inte ha något namn då jag önskar kalla honom Sten.
Jag behöver denna ren inför en eventuell flytt till norrland och mitt sameliv som väntar.
och sedan undrar jag om någon har en tält?
Ett lite snyggt tält med djurgårdens samernas färger (gul, röd & blå)
Så att jag kan smälta in lite i omgivningarna där uppe
för jag gillar inte att synas eller så
nejnej, diskret är mitt förnamn :)

men ni kan kontakta mig via:
Facebook-Malin Sjönell
Bilddagboken-mmaui
Telefon-073*0*2*3*9
[email protected]

M.v.H
Malin Sjönell


Min Sten ska se ut ungefär såhär...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0