sån bloggning ingen egentligen borde få läsa

Varför är det så skönt att gråta ibland?
All ilska man samlat på sig från tidigare förhålanden och sånt, som bara får komma ut i form av små, salta tårar.
Även fast sminket förstörs och det rinner floder längs kinderna kan det vara skönt.
Men också förjävla hemskt.
Just nu är jag i en slags blandning, det är skönt att gråta men jag mår piss ändå.
Varför blir det så?
Usch.
Man känner sig så patetisk när man sitter enam på sitt rum och verkligen storbölar utan riktig anledning när ma egentligen borde sova för att man har skola dagen efter...
Ja, det är precis så jag känner just nu
Men vad ska man göra åt saken?
Det är bara att låta tårarna rinna och hoppas på att de någonsin tar slut...*hoppas,hoppas*
Alltså åh! Såhär på kvällen rasar allt samman, ena sekunden är man asglad och sitter och spelar gitarr och har det mysigt, i nästa sekund sitter man och gråter.
Varför ska livet vara så cpstört?
J*VLA H*ELVETES S*IT LIV!!!!!!
Nu borde jag gå och lägga mig, men jag ka inte borsta tänderna medans jag gråter?
Får väl sitta ensam och övergiven på min datorstol och vänta på att allt ska gå över.

Kommentarer
Postat av: Agnes

gumman jag kan dela datastol med dej om du vill :) <3

2009-09-03 @ 20:41:43
Postat av: perrybooi :$

http://ssdeathstar.bilddagboken.se/p/show.html?id=174345813&directlink=1 kanske en förebild :)

2009-09-03 @ 21:48:14
Postat av: loser

loser.

2009-09-04 @ 16:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0