schools out! but only for the weekend...

Jahapp, vad har allas favoritmalin gjort idag då?
Jo, faktum är att jag har varit i skolan! Spännande va?
Och eftersom att jag halvt dog igår på p-95s träning...nu har jag bollformade blåmärken på benen! dumma små barn!
men iallafall, eftersom att jag var med på den så är jag nu ganska så skadad. Knäna verker och är helt röda, vristerna ömmar, fötterna gör ont och mitt lillfinger har svullnat upp igen, men för det slapp jag vara med på gympan, så jag och kim tog en trevlig promenad till kaknästornet, vi hade älgkör, klättrade genom ett träd och provade sexiga älgkepsar! Men bjällra på faktiskt, ashett! Men det var kul iallafall!

 

Grattis  johan, du har vunnit pris i "årets sämsta vän". Hoppas du är stolt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0