Sluta tidigt = en dag på stan

Hejhejhaaallåå!

Slutade fett tidigt idag ju! Halv 12 lixom, happiness!
Hade bara franska, matte & musik idag.
Fett chill ju!
Anyway, franska-provet gick fett bra, hade ju bara 5 meningar att översätta till present och passé composé så det gick ju hur bra som helst! :D
+ att vi gick igenom lite innan
Min lärare: "Vi går igenom lite nu så att alla får så bra som möjligt på provet"
haha, vänlig kvinna detdär

Och på musiken hade jag och emy våran "uppvisning" för läraren och spelade "Im yours-Jason Mraz"
Vi fick vg och jag är j*vligt glad för det!
Jippi.

Efter skolan åkte jag och emy till bk och käka lunch. Jag äälskar bk!

Yummy, blev såklart ett crispy chicken meal (L)

Sedan gick vi runt på stan lite, in på buttericks bland annat (y)
Sedan när vi var i gallerian träffade vi agnes och kim så var vi med de.
Vi gick till donken för glass, sedan till buttericks igen.

Superkul dag!

Nu borde jag sannerligen plugga...
MEN JAG HAR VERKLIGEN INGEN LUST!! :O
usch, jävla bajsskola!

Ska försöka få något gjort nu :)
PussCiao!

(bilder från idag kommer om någon dag eller så)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0