speciell dag.

Idag har det varit en speciell dag, jag har gjort en förändring kan man säga...men jag berättar vad efter helgen :)
Och ni som vet, kommentera inte med det?  Bara jobbigt. Och tråkigt.

Men iallafall, helgen näsmar sig och jag längtar riktigt mycket. Blir fest, mys och askul! Emma & förhoppningsvis madde kommer upp och det blir trevligt värre alltså.

Idag då? Jo skolan var väl okej, efter det gick jag och emy och letade upp OP, de har ju krökarfest på lördagar (HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!) så vi ska gå dit någongång bara för att vi är coola :) sen gick jag hem och käka glass och kolla satc (3e rundan på boxen) och efter detta drog det iväg till vår inställda träning för att jag och lovisa skulle få träffa knattarna. Och det var ganska så kul faktiskt. Vi ska bara på en tränarutbildning och så sen är vi tränare, lovely! Och ska få träna små 02/03:or, de är alltså bara typ 7 år? :) Så gulligt ju!
Sen fick jag byta om och vara med på killarnas träning, fast bara någon timme tror jag? Sen gömde jag mig och kollade på matchen. Mycket roligare så!
Nu är jag hemma, ska snart ta ett bad och mysa.
PussCiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0