sunny sunday

Godmorgon allesammans!
Sovit gott? Ja det har jag minsann gjort, 10 timmar faktiskt! Woho x)
När jag vaknade hade jag 5 sms men det var ett som var roligare än alla andra, från emy xD hahahahaha, oj, kul att alla är på rätt plats, vid rätt tidpunkt för att jag ska få mig ett riktigt gott skratt!
Malins planer inför idag:
1. vakna till, klä på mig fixa mig
2. Lovisa kommer hit, kanske 96an med & vi sätter oss i bilen och kör till enebyberg
3. Spelar match
4. Åker hem
5. Pluggapluggaplugga
6. Träffa annisen
7. pluggaplugga
8. sova

Ska väl försöka hitta en dator och blogga lite mellan allt plugg, så att jag kan berätta hur matchen gick och så vidare...
Nu ska jag ta och börja fixa mig lite smått.
Hörs förhoppningsvis senare!

PussCiao!


Enebybergs märke ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0