tidigt!

Uuuusch vad tidigt jag är vaken!
KLOCKAN ÄR 10!!!
menmen, så är det att vara i laxå, man måste upp tidigt för att göra sig i ordning och åka till farmor...
fast idag ska vi på någon marknad...Åtorps marknaden hette den nog.
Men sånt är ju alltid lite kul så det blir nog bra!

Ikväll ska jag antagligen till per...om han är hemma och kan?
Kanske någon evelina också vill ses men vi får se hur allt sånt blir senare.
Är för trött för att tänka!
Usch, HATA tidiga morgonar
Helgen är ju till för att sova!
ojojoj, hoppas att detta blir bättre imorgon :)

Nu ska jag börja klä på mig, sminka mig osv...sen ska vi åka iväg.

PussCiao!


Soooooooooovaaaa <3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0