Tjabba Tjena Hallå...

...Jag säger så....

GoderMorgon mitt herrskap här kommer lussebrud MalinSjönell.

Ja, vad musikalisk jag kan vara då...
Men jag vill säga förlåt till emy och emil, jag är INTE sur på er xD Jag var trött och grinig, sorry!

men vad händer nu då? Jo jag ligger i soffan framför datorn medans Rosa Pantern går på tvn, känner mig död eftersom att jag vaknade för typ 20 min sen...jag som brukar ligga i sängen kanske 5-15 min innan jag vaknar men idag var det upp direkt för att jag ska träffa emy tidigare än igår men flickan är ju försvunnen? :O
Hoppas att hon dyker upp snart...
Vad ska vi göra idag då? Jo vi ska ut på stan igen, fortsätta jakten på skor och kolla lite mer i souk, emy tar nog med sig pengar så hon ska väl shoppa. Det blir skoj (y)

Jag "får" ju inte shoppa eftersom att jag har för mycket kläder tydligen och jag vill inte använda mina egna pengar...så jag får vänta tills julen, hawaii & my sweet sixteen. Allt händer nästan på samma gång, Först julen, några dagar senare åker jag till hawaii över nyår och även min födelsedag (4 januari)

Funderar på att ha någon slags fest när jag kommer hem...som "My sweet sixteen" men vi får se hur det blir med det...

Nu ska jag fortsätta jakten på emypemy och sen börja fixa mig kanske?
Ciao!


Kommentarer
Postat av: slemmil

de e lungt ;)

2009-09-06 @ 15:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0