torsdag

Efter skolan gick jag och emy till donken där vi fick skrattattack på skrattattack på skrattattack.
Och självklart år vi pommes, you got to love them ;)
Efter detta lilla äventyr åkte emy till dansen och jag gick hemåt.
väl hemma kollade jag såklart! på sex and the city (satc) och åt glass. Yummy!
Hann dock bara se ett avsnitt för sedan kom lovisa och vi drog till träningen.
Gick ganska så bra faktiskt.
Men VARFÖR måste p-95 byta om inne i hallen!? Det finns ju omklädningsrum? x)
Hur ska man kunna koncentrera sig och fånga bollar när pojkarna står halvnakna? Sånt går ju inte, haha!
Efer träningen hängde jag och lovisa i hallen lite och funderade på vem av de alla vi skulle kasta en boll på?
Slutade med att alla slapp våran boll och vi kastade den i toaletten istället xD
Söta vi är (y)
Sen gick jag hem, och insåg till min förskräckelse att jag inte hade några nycklar! Damn lixom!
Så jag försökte ringa mamma, men hon var på teater så hon kunde inte svara...Och tillslut fick jag göra "the impossible": gå hela vägen till pappa (ungefär från karlaplan till hedvig eleonora skola) för att hämta dannes (min brorsa) nycklar.
Men jag fick med mig en bit gurka och en kexchoklad att äta på vägen tillbaka. Och det hjälpte lite.
Men guud vad kallt det blivit ute?
Jag som trodde att de nästan var sommar.
Men kom på att det snart är oktober :S
DAMN!
måste börja köpa massa mysiga stickade saker att ha nu när vintern är påväg.
usch.
Fast det betyder att julafton, hawaii & min födelsedag närmar sig ;)
Det är ju faktiskt väldigt härligt!
Moi loves presenter x)

Imorgon har vi sovmorgon och det gillas mycketmycketmycket!
Gud vad jag skulle dö utan sovmorgonar!
Hellre sovmorgon än att sluta tidigare :)
Nej nu har jag nog inget mer vettigt att säga/berätta

PussCiao!

längtar till helgen...


Snart vinter! ATTANS KYLA!

Kommentarer
Postat av: Slemmil

bilden va ju fin men fan så deprimerande, de har ja bara gått halva december! de är ju ingenting ( önsketänkande )

2009-09-18 @ 00:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0