typisktisdag.

Tisdag igen, det var en vecka sen sist ju. Vad jag är smart!
Jahapp, vad har jag gjort idag?
Varit i skolan, jag och emy har haft kaksug (framförallt drömmar) men fick inga pengar av frennis så det blev inga kakor...men när vi hade slutat så gick vi hem till emy för att hämta pengar och köpa kakor, men självklart så finns det inga kakor vi vill ha i affären? *suck* så det blidde inga kakor för oss idag...men imorrn! Då ska vi köpa kakor, SÅ DET SÅ!
Men vad mer då? Jo emy målade mina naglar, superfina...verkligen x)
Fast det blåa glittriga börjar ramla av? :O ATTANS!
Men iallafall, detta ska jag ha tills fredag oavsett om jag vill eller inte^^
Och sedan dårå så fick jag gå väldigt tidigt, tjugo över 5...frenis underhöll mig hem genom luren och sen bar det av till träningen med lovisa.
Vi satte oss på 1an, visste inte vart vi skulle, men vi åkte på, när vi kom till fridhemsplan kom vi på att vi var påväg åt fel håll, så vi gick av (i tron om att vi skulle till eriksdalshallen) och satte oss på tuben mot skanstull...halvvägs dit ringer mamma och undrar vart vi är (klockan är då 7 och träningen har börjat)
Och hon informerar oss om att hallen heter St:erikshallen och att vi skulle av på fridhemsplan...så vi fick byta tåg och åka tillbaka, vi kom till träningen när det var 20 min kvar...och vi åkte förbi hötorget 3 gånger idag xD
Vi är duktiga, vi vet!
Men iaf, sen fick vi skjuts av felix hem, och det gick snabbare och smidigare kan jag säga.


fina naglar jag har eller hur? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0