We all want the same thing...

...To find love....

Livet kan gå upp och ner, likt en bergochdalbana, ena sekunden är allt suveränt och sedan faller allt och några minuter senare är man på topp igen.
Jaadu, känslor är en konstig sak.
Man kan inte styra de och man kan inte styra andras.
Och det blir bara värre, det finns så många olika känslor, massa varianter på allt.

T.ex. Just nu är det typ 3 killar som gillar/halvgillar mig och jag vet inte vad jag ska göra.
En av de brukar jag "gå ut med" det är faktiskt som dejter, ganska mysigt ju, lite som USA
Den andra ger ut massa dubbelsignaler
och den tredje är lite för på

Men what to do?
Är man populär så är man :)
Det blir ju lätt så när man är snygg, snäll & rolig som jag, killarna står på kö ;)

Sen finns det ju kompisrelationer av olika slag
Jag känner att några i min omgivning ogillar mig, dels pga min blogg?
Menmen, jag får väl låta de hållas, som sagt kan man inte styra andras känslor heller!

Nej detta med känslor är knepigt.

Nu ska jag sluta skriva djupa och konstiga saker här i bloggen
Ska röra mig mot min älskade säng!

PussCiao!


En annan slags känsla: När man älskar sitt husdjur och kan ligga på golvet och mysa med det i timmar!
I love my busan<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0