ytterligare en dag har gått

Jahaja, vad har då malin sjönell gjort idag?
Jo det ska jag berätta nu!
Detta var den första dagen utan mitt fina bandage! Kändes faktiskt skönt!
Förutom på gympan då vi tränade softball? och man skulle ha handskar på sig, de tryckte som fan på lillfingret! Usch! Aj!
Förutom det har det varit en helt okej skoldag. Vi slapp inriktingstiden med den underbara & ryske Oksana. Aka: Ogräs.
Härlig kvinna detdär.
Men iaf så har jag gått och pratat med hennes ljuvliga dialekt ett tag, och det var guld!
Men iaf, efter skolan åkte jag & agnes & emy till espressohouse och drack frapino, man måste älska frapino!
Sen (efter många om och men) åkte vi hem till emy för att ta lite sexiga bilder och kolla på tv!
Det var mucho kul!

Och nu har jag blivit förkyld också! Jeffla bajs! Antagligen inte svininfluensan men kanske blå höns?
Aja, ska lägga in några bilder från idag snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0