15 april

ännu en dag har flugit förbi, vilket betyder en dag närmare sommarlov!
På ett sätt vill jag VÄLDIGT gärna ha sommarlov och på ett annat vill jag inte ha det...för det betyder att 9an är slut, man ska byta skola, klassen splittras osv...vissa i klassen kommer jag sakna som FAN och andra inte alls. Usch, inte kul, lars-olof!

hyfsat mycket sol idag IGEN! shiiiit vad det ä nice! hoppas verkligen att detta vädret håller i sig ett bra tag till.

You got to loooooooooove the sun!
Solade på engelskan igen, så sjukt skönt
Måste åka utomlands snart, känns som alldeles för längesen...tur att jag ska till Milano snart då ;) moahahahaha!

Efter skolan pratade jag med emil en stund om allt mellan himmel och jord typ. (Y)
och så plugga jag lite och sånt när jag kom hem.
Sedan ringde Odd och Jesper och tvingade iväg mig till hallen, 45 min INNAN träningen började....skoj...
När jag kom dit kollade jag på knatteträningen och sen blev jag mest våldtagen/misshandlad av tor & jesper...
trevliga killar detdär!
här är iofs en ganska cool bild på jesper från cupen:


Nu ska jag minsann sova, har tagit ipren för att jag är påväg att bli sjuk...är förskyld och har SKITONT i halsen...USCH!
Godnatt på er

PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0