"falkenbergsdagarna"

lördag: träffa jakob och mackan på stationen, åkte hem till malin, hade disco sen kom Charlie och Christoffer. De stannade till 3, sen åkte de hem och vi sov.
söndag: charlie, andreas och ghafari kom förbi
måndag: ULLARED!/Gekås och färga mollsens hår
tisdag: halmstad
onsdag: promenad; stan, fynda, hem och sedan gick vi ut och träffade jakob och mackan på kurdi (fajans).

och det var våra dagar lite sammanfattat sådär :)

och nu kommer härliga bilder:

malin, charlie, andreas och ghafari

jag

charlie och andreas

malin och malin

--||--

--||--

molles lyckobild

moi

mollsan

jag

vi

världens finaste malin

Nu ska jag packa inför imorgon då det blir cup och ta ett bad!

PussCiao


Kommentarer
Postat av: malin

goa bilder höhö, jag är nog snygg ;)

tack för veckan bästa mälls<3

2010-04-09 @ 10:19:15
URL: http://maalinks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0