fredag 16 april

NP-matte gick ju åt skogen................BLÄ!
Hade judo på gympan, sjukt kul! Påminner om den ganla goda tiden...haha, skämt åsido, men i 2:an-3:an gick jag ju på judo så det var kul att få vara med om det igen :)
Jag och emy gick tidigare från lektionen för att hon skulle på intervju på kungsholmen.
Sedan drog vi till madde för att göra den satans ljudberättelsen...det gick väl hyfsat bra tror jag, kom hem vid 9.
Har haft ont i armarna på lite olika ställen idag också, framföralt axeln. Tror jag fick ett skott där igår, och så har jag såklart fått ett nytt blåmärke på samma ställe där fredriks satt förut, denna gången skapat av jesper...

Och lixom, VAD ÄR VÄDRETS PROBLEM!?
har varit jättehärlig sol nu några dagar, så ska det komma snöblandatregn idag? what the fuck lixom?
åh, kan det inte bara bli sol på heltid snart? GUD VAD JAG LÄNGTAR TILL MILANO NU!!! vill bara åka ifrån detta landet och allt ett tag!

saknar hawaii!

känns så konstigt, jag har verkligen ingen aning om vad jag ska göra imorgon :S
borde väl plugga....men vill shoppa, DILEMMA! vi får väl se vad som händer

Ska kollar mtv nu
PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0