jag fattar inte grejen...

nej, jag förstår verkligen inte grejen med att börja prata med någon man inte känner, fråga om webb och ställa sig och onanera :S
det är ju bara helt sinnessjukt? vilken frisk människa gör sånt!? INGEN!!!
Gissar på att de gör det för att få uppmärksamhet eller något...
och sånnahär killar, hur lätt är det inte att få de kåta lixom? bara att talk dirty litegrann så säger det fjong, man slickar på en klubba och SPLASH! så har de sarrat ner sig...
och här är bevis på att pojkar vill visa upp sig:

har blurrat den en aning för att jag tycker att det är lite elakt att hänga ut kåtbocken.

shit....desperata killar! *suck*

Var med emma sen då och hon bakade bullar medans jag kolla på (y) och sen fick jag smaka, MUMS FILLIBABBA!
Pfft, orkar fan inte skriva mer!

PussCiao

Kommentarer
Postat av: Slemmil

fråga 1. känner du mäniskan, om inte var det chattroulette ?

fråga 2. why no dirty talk to me :'(

2010-04-27 @ 00:05:49
Postat av: Patrik

jesus..haha

2010-04-27 @ 00:17:20
Postat av: Anonym

1. nej, jag vet inte hur jag "känner" honom...

2. du har aldrig frågat ;)

2010-04-27 @ 00:48:51
Postat av: Slemmil

svenskannn

2010-04-27 @ 12:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0