orkar inte skriva någon vettig rubrik

SO-prov idag då, USCH! svarade på allt förutom en fråga....sen får vi se om det var rätt svar eller inte, men det är sånt som märks :)
jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer om skoldagen.....så jag säger inget
dock på träningen så blev jag nästan mördad av jesper. Han sköt på mig UTAN ATT JAG BYTT OM! och gissa om jag fick märken eller? SHIT lltså! Den jävla lilla skitungen!
Så jag gick för att byta om, när jag kom tillbaka hade grabbarna fixat en match mot några andra små lirare. De andra hade färre spelare så de "skänkte" mig till de, och då vann jag med mitt lite udda lag, haha! UTKLASSNING! hahahaha, det var askul för dif-pluttarna klagade bara på mig hahahahahahaha!

kom hem och nu blir det tv ett tag, DH nu!

tänker avsluta med bilder på chrissy från engelskan, enbart för att jag är stolt över mitt mästerverk och för att han inte vill att jag ska lägga ut de...men här kommer de:

mitt mästerverk är ju då sista bilden; hans hår.

PussCiao

Kommentarer
Postat av: -___-

hahahahaha

2010-04-20 @ 23:04:13
Postat av: maaui

vem?

2010-04-20 @ 23:22:38
Postat av: Anonym

eyy lek inte

2010-04-22 @ 15:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0