*suck*

kollade lite om cupen och spelschemat har kommit upp.
och självklart ska vi ha konstiga tider som bara är jobbiga!

skitpissig bild men tiderna är:
Fredag - 18.00
Lördag - 08.45 & 19.15
Och discot på lördagen börjar 19.00, vi kommer ju nästan inte hinna :O
tur att det håller på till 24.00!
hahahaha, jag ska ha så jävla kul!
GAAAAAAH!!!!! LÄNGTAR!!!!!

och ja, kan väl slänga in en suddig bild från balen som någon helt okänd människa tagit :O

(jag i vitt&svart, emy i blått och emma i vitt&jeans)
innan allt började lixom.
Probably one of the best nights in my life!


och nu har jag ytterligare en sak att tillägga:

JA MÅ VI LEVA, JA MÅ VI LEVA, JA MÅ VI LEVA UTI HUNDRADE ÅR! JAVISST SKA VI LEVA, JAVISST SKA VI LEVA, JAVISST SKA I LEVA UTI HUNDRADE ÅR! ETT FYRFALLDIGT LEVE FÖR ANNA OCH MALIN, VI LEVE HIPP HIPP HURRA HURRA HURRA HUUUURRRRAAAAAA!!!!!
yes, idag (1 april) har vi känt varandra i FJORTON ÅR! vilket, enligt mig, gör oss till riktiga systrar. Jag menar, vi är ju typ det, vi känner varandras familjer väldigt bra och känner varadra ännu bättre. Trots att vi har våra "träffas-torkor" så vet vi att vi alltid finns där för varandra, oavsett vad.
Tänker minsann inte rabbla upp alla triljoners miljoner minnen vi har tillsammans, för det räcker att vi själva kommer ihåg de.
Jag har alltid älskat dig.
Jag älskar dig nu.
Jag kommer föralltid älska dig.
Du betyder sjukt mycket tvillingsyster

gammal bild, men whatever!

lite osammanhängande inlägg, men skit samma!

PussCiao

Kommentarer
Postat av: Patrik

Väldigt mycket blandat i din blogg ;)

2010-04-02 @ 10:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0