Sweet dreams

Shit, enda sen cupen har jag varit helt död! Har inte hunnit sova ikapp än och jag känner mig som en zombie jämt och ständigt! Ingen nice känsla kan jag ju tala om... Iallafall, det var ju fan sol och varmt ute idag! På engelskalektionen satt jag med fönstret öppet och solade, riktigt skönt! Speciellt med tanke på att jag blev brun...fick en hyfsat tydlig linje efter min tröja som jag kavlat upp ärmarna på...SOFT! Och efter skolan satte jag och emy oss i solen på fältan och käka baguette och päron mer, lovely! Sedan avslutade vi med donkenglass (a) efter detta kalaset var det dags att dra sig mot kungsholmens gymnasium för en intervju på svenska, engelska och franska...ja, så kan det gå om man söker språklinjen! Men det gick ju inte särskilt bra detdär med franska, på lappen man fick stod det att man skulle kunna delta i en ENKEL dialog om sig själv, men den dialogen var fan inte lätt! Usch, men engelskan och svenskan gick nog ganska bra. Och nu har jag i stort sett pluggat hela kvällen...trots att jag är trött som en jag-vet-inte-vad! Så nu ska jag sova :) godnatt, PussCiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0