trötter

börjar bli sådär lagom sömnig nu! somnade halv 2 igår och vaknade halv 8, det är inte bra!
Ska nog lägga mig när roast på berns reprisen är slut, vilket iofs kan ta ett tag, men det blir nog bra

har nog inget speciellt att säga om skoldagen, inget hände tror jag?
efter skolan kolla jag och penis lägenhet och det kändes bättre idag än igår, det var ljusare idag.
sen tjocka vi oss på sleven och ja...gick hem sen.

morgondagens planer ser ut såhär: stan med emy som vanligt på dagen och bio/film med emma på kvällen.

nu är jag grovt trött, GAAAH!!!

så jag tycker ni gjort er förtjänta av en söt bild på en liten maaui:


PussCiao


Kommentarer
Postat av: Slemmil<3

ahahah awww va sööt ^.^ men vadå kolla lägenhet :S ?

2010-04-24 @ 10:55:09
Postat av: maaui, the one and only

jag vet, asgullig! (a)

I'm moving :)

2010-04-24 @ 12:30:27
URL: http://maaui.blogg.se/
Postat av: Slemmil

:O ofta O.o vilken av föräldrarna ??

2010-04-24 @ 15:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0