våren är kommen....typ?

Dagen var faktiskt trevlig trots min emovän :)
gick runt lite på stan och insåg att det finns massa roliga människor ute en lördag, under dagen hann vi se; helsvartklädda killar, en galen tant, en kyckling, ett nygift par, en skakande man, en lååååång man och bönder.
måste erkänna att bönderna var KLART ROLIGAST!
de svartklädda pojkarna fick jag bilder på:

de bara sprang runt på drottninggatan ^^

jag och penis drog till EH, fick äventyrslust, satte oss på första buss utan att veta vart vi skulle och hamnade i henriksdalsberg typ? men det var läskigt där, så vi satte oss i solen i en hundrastningspark och väntade på att bussen skulle gå tillbaka, väl tillbaka bytte vi buss och åkte till fredhäll, lekte i en park, åkte till fridhemsplan och gick hem därifrån. På vägen gick vi till vasaparken och det var SKITKUL! De hade en askulig rutchelkana och studsmatteliknande saker som var underbara!

det var askul!

Sen kom jag hem, emma ringde, jag orkade inte gå dit, vi ska ses imorgon och jag ska hinna med oddish också, äh, vi får se hur allting går :)

och så förlorade DIF mot HV som vann SM guld. Riktigt synd, men föralltid, oavsett, djurgårdare!

PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0