16 augusti

Första dagen i skolan avklarad! Gick väl hyfsat bra tycker jag, kom försent dock. Men det gjorde hyfsat många. Var faktiskt lite svårt att hitta! Meenmeen, jag överlever nog i min klass, alla verkar snälla och så. Vi får hoppas på det bästa!

Tog en fika med penis efter skolan (KÄNNS 100% FEL ATT SÄGA SÅ!) på eh. Då kommer det fram en kille som frågar om jag går på FS eftersom han såg min mapp som kommer därifrån, haha! Alltid kul att träffa fler som går i samma skola ;P "Känner" nu 3 i 3an, haha!
Aja, sen drog vi runt på stan lite, sen hem.

Nyss kollat satc med mamma, och jag måste sett den för många gånger, lixom OMG, jag kan typ alla repliker! :O haha, lite kul, men mystiskt ändå.
Med dessa bilder säger jag godnatt!



PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0