fjortonde augusti

ytterligare en dag närmare gymnaiet, nu är det ju förtusan bara 2 dagar kvar... PANIK! Menmen, det är något som måste göras antar jag, så man får väl försöka göra det bästa av situationen (:

Igår kväll satte jag mig bara på balkongen, lyssna på musik, smsa och löste korsord, haha! Men det var skönt, rensade lite tankar och slapp samtidigt tänka på ngot speciellt, förutom ord på ett papper. Tant Malin är här! hahaha! Nej, okej, först satt jag och lyssna på eminem och grät, men sen tog jag mig i kragen, hämta korsordstidningen och blev gladare :) Lyssnade även på uptempo låtar. Så det blev en mysig liten ensamkväll.

Och idag ska jag och mamma någonstans och typ sola, SOFTISH!
haha, vad sent allt blir när man vaknar halv 1 (a)

bild från igår, har målat om mina naglar också, med glitter nagellack.

Ska klä på mig nu
PuzzCiao!

Kommentarer
Postat av: Patrik_k

Jag tror du gillar göra grimascher ;)

2010-08-14 @ 18:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0