Me ♥ internetshopping

Och nu har jag klickat hem ett "träningspaket" från difshop.se. En träningsbag, vattenflaska, handduk och svettband. Alldeles awesome ju! Och det är galet billigt också. woooohoooo, likey likey!

och sådär snyggt är det! Jag vet att alla är superduper avis, men sorry, ni är bara inte mig helt enkelt ;)
haha, nej jag skojjja bara lite.

Anyhow, idag var sista dagen för mig i frihet... Jag var inne hela dagen... Nu börjar fjärilarna i magen komma... Jag kommer säkert bli mobbad, jag har waay to weird humor! Ååååh, gud vad det är pirrigt! Herre min skapare! Får hoppas på det bästa iallafall.
Vi får se om jag träffar någon ikväll, annars blir det filmkväll med mamma. Troligtvis satc the movie.
Ska äta klart nu och så får vi se vad som händer sen.
This is me right now iallafall:

Gårdagens smink, slaaarviga flätor och min supersköna "Örebro cupen"-tröja.

PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0