nagellacksbyte!

Målade om mina naglar nyss, och jag kunde inte bestämma mig för en färg... så det fblev en färg på varje nagel :D



jag vet att mina händer ser GIGANTISKA ut, men ni får ju tänka på att de är mycket närmare kameran än vad jag är...


ja, som ni ser har jag min VACKRA djurgårdströja på mig idag. Så jävla skön så att det är sinnessjukt! Och så har jag ju nummer 1... vilket betyder vad? Jo, att jag är bäst! NUMBER ONE FTW!
jag tror fan att jag ska lägga mig snart :O lixom wtf? malin, lägga sig tidigt? vadfan har hänt? jadu, något fel är det ju... nae, vet ni vad? jag ska lägga mig och smsa mig till sömns med älsklingsfrennis! Vad skulle jag göra utan den grabben va? DÖ! måsta fan träffa han snart...


aaaaanyhow, lägger mig väl snart då
PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0