på gotland!

Anlände för ett tag sedan, alldeles söndergråten, haha!
Detta på grund av att de visade en otroligt sorglig film på båten; Marley and me.



för de som inte sett den kan ni sluta läsa nu, jag kommer nämligen spoila den för er som kan tänka er se den.
Men iallafall, i slutet dör ju Marley, hunden, av naturliga anledningar iofs, men då börjar man tänka på sitt eget husdjur, i mitt fall Busan. Och man inser att en dag kommer även hon dö, och då börjar tårarna spruta! Så där satt jag och mamma på båten och storböla xD haha!
Andra gången jag ser filmen iofs, förra gången var på ett flygplan. Varför ska jag alltid se den på typ offentliga platser så jag skämmer ut mig med mitt gråtande? haha.

Nu ska vi iallafall in till typ själva stan och kolla på något.
PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0