shopping 9 augusti









Så, detta är det jag köpt idag...
Vissa av kläderna ligger väldigt slarvigt så de ser tjocka och fula ut :P
men allt är iallafall snyggt, speciellt på mig, som vanligt.
Kände att jag behövde några tights/leggings ocg långärmat.
Sista bilden inhandlades på inter sport. Pannband till träningar och "ipodarmband" till när jag ska börja träna! WOHO! Jag ska minsann börja gymma och kanske springa ;) moahahah!
Nagellack och örhängen kan man heller aldrig få för mycket av. Inte heller strumpor och bh:ar. + jag behövde nya skor...
Någon dag ska vi mot söder port också och leta shorts. Yiihaa!
Anyway, ska lägga mig och läsa nu.
PussCiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0