världen är LITEN

man har ju gemensamma vänner med typ alla! Ibland riktigt otippade, galet liten världs stockholm är!

allstå, jag är typ trött...hela tiden! och när jag sover för lite, då blir jag övertrött... när jag är övertrött blir jag helflumm och skrattar åt ALLT. Det är askul! hahaha, kan dock uppfattas som typ cp-skadad, men det är jag inte... så mycket (a)
jag har typ iiiingenting att skriva, förutom att.. JAG LÄNGTAR TILLS NÄSTA TISDAG DÅ TRÄNINGARNA DRAR IGÅNG!!!!! GAAAH!!!! SKA BLI SÅ U-N-D-E-R-B-A-R-T!!! Och när lagmedlemmar ringer till en och man ser de på stan blir man ju ännu mer taggad! Detta ska bli den bästa säsongen någonsin och vi ska ta allt och alla som kommer i vår väg! FÖR VI ÄR DJURGÅRDENS IF!


Godnatt!
PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0