10 december

grattis på namnsdagen mig själv! På nobeldagen såklart, duuh?

Ett sånt vackert namn hihi (a)

Igår plugga jag franska typ hela dagen men hann såklart med träningen också, eftersom att jag är så duktig! Grabbarna körde beep-test och något typ spurt-test? Jag var sjuk så jag får göra det någonannangång.
Alltså varför ska jag vara sjuk hela tiden? Nu har jag så ont i halsen att det gör ont att svälja... När jag sprang typ 20 meter för att försöka hinna till franskan imorse typ dog min hals. Kunde knappt andas (inte för att jag har dålig kondis), det var helt torrt och jag kunde inte ta ett enda andetag utan att det gjorde ont som in i HELVETE! usch.

Idag efter skolan gick jag ut på stan och shoppa lite underkläder (: faktiskt skönt att gå runt själv.

Och nu måste jag gå och lägga mig innan jag däckar i soffan...

Puss&kram
GODNATT!

Kommentarer
Postat av: alex du vet :)

det spelar väll ingen roll att grabbarna gör beep test ? ni förlorar ju ändå med bra kondis sötnos :) <3

2010-12-11 @ 20:35:26
Postat av: maaui

haha babe, nu ska vi vara snälla! beep-testet var för ett skolprojekt vår tränare har :P puss på dig lilla elaking <3

2010-12-11 @ 21:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0