12 december

Jaaahhopp, igår var jag på TRÅKIG julkonsert i någon kyrka med mamma, sen skynda vi oss hem för att hinna se så mycket som möjligt av VM-finalen i innebandy, Sverige-Finland. Tyvärr vann finnarna och domaren var duuuum! Men bra spel iallafall, nyttigt att se :D

idag sov jag till 20 i 1 (ASNICE!!!) fast satt uppe till typ 2 och snacka med leo, harald och andré så det blev inte såå mycket sömn, men över 10 timmar iallafall :D

och idag då, sega i sängen, kolla ems match, spela match själv och sen kolla jag 94ornas match med em. Haha!
97orna (Ems lag) förlorade med 8-1 tror jag
Vi förlorade med 5-2 efter jämn match
94orna förlorade med 13-2

Vad säger man? Inte Difs dag tror jag....
men what the hell, det var en bra dag trots hosta, mensvärk och nackspärr! -.-


suddig bild från match för ett tag sen....

Ska snacka klart med oddepodde om innebandy och sen duscha och sova.
Godnatt,
PUZZ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0