20 december

hej jag är världens bästa bloggerska! NOOOT! men who the fuck cares? ;)

i torsdags var jag på operan, därifrån bilden kom. Vi var på balett med skolan och det var fan asnice! nästan till och med värt att missa träningen för :O känns förövrigt förjävligt att jag missade den... första gången på LÄÄÄÄÄNGE!!!

i fredags.... hade jag naturprov som jag halvt fick avbryta för att jesper ringde och stressa mig som faan, så jag sprang till tbanan och mötte honom för att dra till vår tränares skola för att göra massa fystester -.-
sista (beep-testet) gick ZÄMZT eftersom att det dels var sist och dels hade jag så extremt ont i halsen att jag knappt kunde andas... sen hämta pappa mig så åkte jag till laxå där jag spenderat helgen :)

idag var jag i skolan och sen drog jag och träffa emmapemma. Vi var i hennes skola och sen hemma hos henne, pratade om typ allt och så, som vanligt :)

imorgon är det skolavslutning och sen ska jag åka till alex och vara med honom hela dagen, tills min träning börjar. Lär bli ganska mysigt :$ hihi.

På lördag drar jag till sydafrika, och det kommer bli så jääääävla nice!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA cpbild från hawaii xD

Ska måla naglarna nu!
puzzhei

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0