ego.
















Avsutningsoutfit :D
och sen hade jag lite tråkigt på eftermiddagen eftersom att alex inte kunde ses, av personliga anledningar jag inte tänker ta upp här. Kan bara säga att jag blir tårögd av att tänka på det.....

skolavslutning idag då, julshowen var ju inte direkt som den vi brukade ha  kyrkan, HAHA! Klockren vadfan :D
iallafall, var lite med Freyuz (Freya) och Allah (Ali) i enskede och gick runt ett tag sen drog jag hem och kolla mary poppins :) och tillslut blev det träning. 4 killar + jag + Em på min träning, vi spela fotboll ett tag, sen blev det mest bara krig om bollar och sånt xD sen hade 94orna träning och det var väl som vanligt (: fast lite kortare...

Nu ska jag sova för imorgon ska det inhandlas julklappar!
puuuusshej!

Kommentarer
Postat av: Patrik_k

snyggt

2010-12-22 @ 19:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0