LONDON -10

Fredag: vakna 5, åka till arlanda halv 6, sova på planet, framme vid typ 10 (med tidsskillnaden) så vi åkte till hotellet, checka in, gick till rummet, lämna allt och drog ut för shopping :D köpte inte så mycket då, sen åkte vi tillbaka för fullkroppsmassage och ansiktsbehandling typ. SÅÅÅÅ NICE! Sen bar det av ut för meeer shopping ;D sedan tillbaka till hotellet för att ta det lugnt och gå till the club lounge (som bara de som bodde på lyxvåningen hade tillgång till, moahahaha!) och sen gick vi ut för middag :) mums med caesarsallad! till hotellet och somna vid typ 10-11 xD

Lördag: Vakna, frulle,  vaxa benen, shoppashoppashoppa!, äta lite på donkis, shoooppaaaaaa meeer, till hotellet, fixa sig liite, åka till london eye och åka runt där, FIN utsikt kan jag ju säga :D sen drog vi til hard rock café där vi fick vänta i en timme på bord... Som tur var blev jag bjuden på en drink av den snygga bartendern ;) annars hade jag haft så extremt tråkigt xD iallafall, god mt, slockna när jag kom "hem".

Söndag: Vakna, sega, frukost, ut och till madame tussauds, ingen kö. NICE! Hängde lite med alla mina kändis vänner och så ;) Gick skräckgrejen också, haha, FYFAN vad kul det var! Man blev livrädd när de hoppa fram lite överallt, från taket och gud vet var! haha, helt underbart :D sen shoppa vi lite mer, åkte till buckingham palace, åt, shoppa, snabbt till hotellet, ut och köpa ny resväska, tillbaka, packa ner allt från påsar i väskor. Skynda till flygplatsen och åka heeeem!

Det var min helg :P

Nu kommer bilderna:




lördagens shopping (:

Me & Johnny

Kiera, jag & Orlando

jag & en lustigkurre jag inte minns namnet på

jag and the beckhams

me and leo

maaui & brangelina

Me and Clooney

Marilyn & me

jag och bästavännerna adolf hitler och saddam hussein!
Mamma sa att om jag någongång skulle hamna på madame tussauds skulle jag hamna där bredvid de....

Mr. Påvis & jag

vakt som nästan ramla när han stampa, hehehehhehe.

Det vad min helg! Nu måste jag duscha och sen sova.
Nattinatti, puuuuss!


Kommentarer
Postat av: Savaniosky

Hohoho! Savva vill ha din önskelista! Maila den!

2010-12-08 @ 20:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0