tråktest 2010-12-06

 ALLA TJEJER GÖR TESTET!
TONÅREN / KÄRLEK / VÄNNER / MOGENHET

Början.
Namn: malin sjönell
Msn: jajjemensan!
Lunar: seriöst? nej.
Ålder: 16, snart 17
Födelsedatum: 94-01-04
Stjärntecken: stenbock
Bilddagbok: japp



Tonåren
Hur tycker du att du har det hemma: suveränt!
Har du bra självförtroende: hehe, oftast (a)
Kan du lita på dig själv: öhm... ja?
Är du nöjd över dina bröst: de funkar väl
Är du nöjd över din rumpa: tänker inte så mycket på den...
Hur tycker du att ditt liv är: bäst såklart? ;)
Har du ett bra liv tycker du: nej, bäst sa jag ju!
Vill du ändra på något i ditt liv: tror jag inte
Berätta vad: -
Är du nöjd över din kropp: vettefan, orkar inte bry mig så mycket (:
Något du vill ändra över din kropp: kanske
Kan du själv säga att du tycker att du är söt: häänder väl
Tycker du att du är överviktig: nja, det tycker jag nog inte


Kärlek.
Har du någon kille: noooope
vill du ha en pojkvän: ja
Gillar du någon nu: hehe... vet inte, kanske
Som heter: hemligt

Tycker du om när en kille rör vid dig: javisst!
Är det okej att en kille gör det: jodå
Måste han fråga innan han gör det: haha, nej!
VÅGAR du att han gör det: uppenbarligen?
Dina bröst, är det ett okej ställe att han rör vid: kör på säger jag bara
- din rumpa: jaaaadå
- ditt könsorgan: whatever lixom
Vill du leva tillsammans med någon, eller vill du ha ett singelliv: olika from time to time
Trivs du tillsammans med någon kille: absolut! bästa vän som är kille ju?
Gillar du långa eller korta förhållanden mest: beror väl på med vem? :P
När en kille gör slut, blir du ledsen: gillar jag honom, så ja.

Vänner.
Har du bra vänner: självfallet!
Du tycker om att va med dina vänner : men duuh?
Har du många vänner: tycker jag väl
Vad heter dina bästa vänner: magnus, malin & anna
Vad heter dina allra bästa vänner: magnus
Vad är bäst tycker du, med få bra vänner, eller med många som man inte kan lita på till hundra: få bra :)


Mogenhet.
Låter du din kille ta på dina bröst, rumpa, könsorgan: jag har väl ändå redan svarat på det...
Har många sagt att du är mogen för din ålder: jo, vissa har väl det
Har många sagt att du ser äldre ut än vad du är:  en hel del
Har du fått bröst: ja? alla har
Har du fått höfter: alla har väl höfter?
Har du kille: UPPREPNING!
Tycker du om att vara på stan än att vara med kompisar hemma och & leka: både och, haha!
Du älskar att shoppa: JAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0