aggression!

åååh, är bara så himla arg just nu!
dels på min mobil som VÄGRAR fungera, och dels på vissa människor, varför händer sånthär!? Varför sa man förändras så grovt? USCH! får damp alltså!
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!
tur som fan att jag har träning imorgon, det lär muntra upp mig...Jespers pappa ska köra lite skotträning med mig så det blir nice! åååh, vill ha träning nu!

iallafall, idag då, lugnt...typ
efter skolan gick jag och emy till bibblan i fältan, pluggade matte och åt ben&jerry med plastgafflar (y)
det var gansa kul.
sen gick jag hem, kollade lite dh, lagade mat och satte mig vid datorn.

Nu ska jag och min aggressivitet gå och lägga oss, samt smsa med sötnosen oddish och kloke magnus. De lär pigga upp mig!
Ska nog läsa också...
Just nu läser jag en OTROLIGT BRA bok som heter "Djävulens märke" av Magnus Nordin.

rekommenderas!

PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0