alldeles försent igen!

*suck*
kom hem typ 23.00? inte braaaa lars-olof!
men har man träning så har man och älskar man att träna så gör man det!

ääänniwääjjj, första lektionen var NP i svenska, alltså Nationella Proven (för de små ärthjärnorna som inte fattat det än), då man skulle skriva en uppsats typ. Fick välja mellan några ämnen och sedan börja skriva. Tog ett litet tag innan jag kom på något och satte igång, valde en rubrik som löd "Allt är möjligt!" där man skulle skriva om en upplevelse som gjort att man tänjt på sina gränser och gjort något man inte trodde var möjligt, som skulle skickas in till en antologi (där barn och undomar berättade om hur de tänjt sina gränser)
och jag vet att uttrycket "tänjt sina gränser" kan misstolkas väääldigt kul hahaha
men jag skrev om en tjej som brutit sig loss från sin styvfar som misshandlat henne, och hur hon vågade rymma och berätta allt för sin mamma. Kanske inte särskilt barnvänlig kom jag på när jag skrivit ett tag, men SKIT SAMMA! Satt kvar längst och skrev 6 sidor.

Sen kollade vi på film på engelskan, gjorde inte särskilt mycket på franskan och sedan slutade jag :) NP var 180 min!

Efter mysiga skolan var jag med emy och madde, vi stod utanför mig ett tag, sen gick vi till fältans bibliotek och körde land, stad, vattendrag ^^ ASKUL!
Sen stack emy så jag och madde flummade runt i och utanför fältan xD
sen gick jag hem, sov i 10 min, vaknade, gick till träningen 40 min för tidigt för att fredrik, odd och oskar ville att jag skulle kolla på när de tränade småknattar, gulligt!

Sen träning dårå, härligthärligt alltså!


Nu behöver jag sova!

PussCiao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0