det gick inge bra

Nej, matchen gick inte särskilt bra, trots att alla kämpade som dårar och sprang och sprang och sprang! Men bollen ville helt enkelt inte in i mälarhöjdens målbur! attans.
Men jag tänker faktiskt ta på mig stor del av skulden, trots att ingen annan håller med mig...så tycker jag att det var mitt fel som släppte in så många mål :O och domaren störde mig faktiskt! Så fort han fick chansen så typ "vad duktig du är", "bra du spelar", "du är bra du" blablabla! och sen efter matchen hörde min pappa honom säga "hon spelade på div 2-nivå" haha, yeah right!

Och när jag kom hem la jag mig vid datorn ett tag, tog ett bubbelbad, naaaajs, och sen åt jag och kollade melodifestivalen :D
hahaha, och som vanligt vid sådanahär event har jag blivit kär.
Denna gången i Eric Saade! OMG, HAR NI SETT HUR SNYGG HAN ÄR ELLER!? SÅ JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA SÖT! :O
och faktiskt en aning lik Navid! coooooolt!
KOLLA SÅ SNYGG HAN ÄR!:



GAAAAAAAAAAAH!!!! *hyperventilerer*

Men sen finns det ju en viss sötnos som ser minst lika bra ut, så det så!

Nu ska jag göra något annat.

PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0