fin sång!

Har hittat en vääldigt söt sång som jag gillar väldigt mycket :)

lyssna så söt den är!

iallafall, ganska kort dag idag, franska, matte, musik, gympa, SLUT!
Och jag har faktiskt lärt mig sången till musiken på trummor och han sa att jag ligger på en vg-nivå :D hääärligt ;)

efter skolan gick jag och emy hem till henne, och ja...vad gjorde vi där? spelade kalaha, pratade med chrissy, fredrik och madde i fånen, skratta, var inne på datan lite, åt lite (a)
Nu är jag hemma, väntar på bk, mums, ÄLSKAR BK! hehehe
Och när mamma kommer hem har hon med sig rut, som blivit lagad :D och mitt busskort :)

Senare ikväll ska jag möta upp emy och vi ska gå på bio; farsan.
Börjar 20.30 så jag ska försöka möta henne 19.30!
får se hur det går, med tanke på att jag inte är världsbäst på att passa tider, hohoho.

Ah, nej nu ska jag fortsätta lyssna på låten och vänta på mat :D

PussCiao!

Kommentarer
Postat av: ~*Amanda*~

ELTON JOOOOOOOOHN!! :D:D:D:D:D<3<3

2010-02-10 @ 19:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0