hahaha

hahahahahaha kvällens asgarv var åt:


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!! fyfan vad jag garva hahahahaha!

och nu en bild på pojken jag skrev med:

moahahaha, gotta love photoshop ;)
hahaha, det är allt ni får se!

Skolan var lugn typ, hände typ inget speciellt?
efter skolan gick jag och emy och köpte baguette! MUMS! sen gick vi till biblioteket och pluggade matte, spelade kort och körde "land, stad, vattendrag". AWSOOOOME!
Väl hemma behövde jag laga mat...skoj!
och nu ska jag snart skriva klart brevet till min penpal i texas. En tjej som heter Emily, hon är 12 år och lyssnar på Jonas Brothers ;) ASCOOL!

Men först ska jag äta min glass och försöka få min mage att lugna ner sig...har precis fått reda på att detta blir min lingonvecka, FAN VAD GLAD MAN BLIR!!! eller inte -.-
BLÄ! så ska man ha den hemska värken USCH OCH FY OCH BLÄ!!!!

Aja, orkar inte skriva mer nu...

PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0