härligt, härligt

dagen har varit väldigt lugn.
Runt halv 6 eller så drog jag ut med willman för att fika på EH på odengatan och det var väldigt mysigt! Vi pratade om allt mellan himmel och jord som vanligt! och det är så skönt att kunna prata med henne och verkligen ALLT! gotta love that girl!
Sen GICK vi hem därifrån, trots att det var kallt var det väldigt mycigt, snackade såklart killar och sedan även väldigt mycket om spöken och andar och sånt.
Ska jag vara helt ärlig tror jag på sånt, anna med, men alltså, övernaturliga, läskiga och konstiga saker händer ju nästan hela tiden och att det finns någon speciell anledning. Min farmors "hjälpreda" har ju typ ett spöke hemma hos sig, känner ett vinddrag dra förbi ibland, tvättmaskinen och tvn sätts igång av sig själva utan att någon annan är i huset. och det har hänt några av annas vänner också, och lixom, men blir ju rädd! Sen skrämde den lilla skitungen mig några gånger och vi blev rädda för en bil, mysigt! xD haha, nejmen seriöst, jag tror på "det övernaturliga", att djur kan se sånt vi människor inte ser och att någon slags spöken/andar faktiskt finns.
tror ni på sånt?


haha, just nu har jag så jävla kul att jag håller på att ramla av stolen! HAHAHAHAHA ojojoj, såå...PATETISKA! hahahahahahahahahahahaha ojojojoj, får ont i magen! xD

PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0