hemma men blöt

Kom nyss hem från träningen och är väldigt blöt.
På träningen var vi endast 8 vilket borde vara något slags rekord, men alla var flummiga och roliga så det gick ju bra ändå!
Slutade lite tidigare än vanligt så jag bytte om ganska snabbt för att hinna hem och plugga järnet inför imorgon, men nejnej, när jag kommer ut står alla killar där och skriker "PÅ HENNE!" så blir jag nerbrottad och mulad...jättekul ^^ sen fortsätter jag gå, hinner inte så himla långt innan de går till attack igen, men denna gången fick de inte ner mig, MOAHAHAHA! men mulad blir jag ändå -.- så jag flyr ut på gatan och går där istället eftersom att det inte finns någon snö där, men sen kommer jag till vallhallavägen och blir attackerad på nytt, inte nerbrottad men mulad. Fortsätter gå, och de börjar gå åt ett annat håll....sen springer de efter mig och försöker ta min väska och mulad mig/öser snö i min nacke, sen kom jag hem, jättemysigt xD helt dyngsur med snö i håret och i nacken...MYSPYS!
Tack jesper, tor, carl-axel, albin, rasmus, ödis & lillis!

Skolan var iallafall ok, tills franskaprovet kom, FAIL! Je suis morte är allt jag säger.

Nu ska jag börja plugga och sitta uppe typ hela natten, KUL SOM SATAN!

Här är jag när jag kom hem:

smålockigt hår, knappt något smink, kul!

PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0