I'm awake!

Vaknade typ 12, ASNAJS! med tanke på att jag somnade runt 1, och ni vet vad det innebär? JAG SOV 11 TIMMAR! :D wooohoooo!

hehehe, och lyckades drömma en mardröm också :O
Drömde att jag missade min match! och det var fan hemskt, jag grät och grät och grät! min enda tanke var "säg att detta är en dröm! säg att detta är en dröm!" och efter ett tag insåg jag att det var det och sheisse vilken lättnad det var! *puh*


Iallafall, nu har jag ätit frukost, kollat tv, legat lite vid datorn och så :)
Ska nog ta det lugnt och bara ligga i soffan största delan av dagen, tills ungefär 3 eller något, då jag ska börja fixa mig och sen har jag match som jag INTE tänker missa! haha

och ikväll ska jag fortsätta med min lugna dag!

And thats about it folks!

PussCiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0