in a bad mood

Är inte på topp just nu, men det kan man ju inte vara hela tiden, eller hur?
det började i slutet av 95ornas träning och fortsatte sedan hela 94ornas och en stooor del av kvällen, tills världens sötaste muntrade upp mig :) så nu är det bättre iallafall!

Idag var skoldagen vääääldigt kort! började med matte 08.00, sedan so, sen träslöjd (vilken jag och sophia till största delen satt i datasalen och gjorde helt andra saker) och sen....slutade vi, 12.30! Engelskan var inställd och jag slapp livskunskapen :D
då bar det av hem till madde med emy. Och madde sålart och fyfaaaan vad kul det var! Vi jagade varandra, åt choklad, jagade varandra pga choklad, spelade kort, hade kortkrig, dansade, kind of lekte fjortisar, kastade sarrebomber och massa andra galenskaper!

så söta var vi! hahaha

och sedan sprang jag till träningen, och "privatträningen" gick faktiskt väldigt bra! Ska försöka tänka på de saker jag lärt mig idag :) Som att stå längre ut och våga hämta bollar längre ut!

Äh, allt har väl egentligen varit bra, men sen kom min deppattack och förstörde allt! attans
tur att jag har sötnosen att prata med iallafall!

Nu sa jag lägga mig! Nästan i tid för en gångs skull :D

PussCiao

Kommentarer
Postat av: Slemmil <3

who is that sötnos ;) ?

2010-02-03 @ 00:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0