"it would be so empty without me"

hallihallå!

Nu äre såhär va, att det är tisdag idag och jag har typ haft NP lixom. U-S-C-H!
hann knappt klart och känner mig inte särskilt säker på detta, hemskt värre alltså! blääää

resten av skoldagen var luuuuugn.
Efter skolan...vad faan gjorde jag efter skolan? Just det, och och emy sprang till tuben, åkte till henne, hämtade fribiljetten till "Farsan", sprang till bussen (som var SJUKT LÅNGSAM), fick vänta typ 10 min, sprang in på biografen och hör hur hon framför i kön säger "två till farsan 17.30" och han i kassan svarar "ja, oj, du hade tur, här har du de två sista" Malin och Emy: "NOOOOOOOOOOOOO!!!!!" men vi fick ta biljetter till den 20.30 istället :) sen gick vi och köpte french hot dog bara för att vi är coola och det är gott!
Sen tog jag bussen hem, sprang till träningen och hade sedan träning, väääldigt skönt! och det gick ganska bra faktiskt! :D dock har mina händer delvis svullnat upp...men det är sånt man får stå ut med! hihihi
 P94a träningen ställdes in pga tunnelbanetrassel. Någon man/gubbe hade tydligen blivit påkörd av ett tåg på t-centralen...så tågen stängdes av typ. Men när jag och mikael skulle åka hem fungerade de? hmm...mystiskt :O
aja, kom hem, åt, msn, fb, bdb, blogg, tv, webb.

Och självklart har jag pratat med sötnosen :)
malin när hon pratar med sötaste:


och malin när han loggar ut:


åh vad jag är vacker xD

och ja, jag har våfflat håret! :D Hade inte riktigt något bättre för mig och ville göra något lite annorlunda (a)

Nu ska jag lägga mig och smsa med the one and only diary: MAGNUS aka FRENNIS!

Längtar till helgen, match....och alla hjärtans dag ;)



PussCiao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0