kom hem typ nyss...

från bion.

Den var faktiskt ganska bra, om det inte hade varit för själva publiken som var där...alla SKREK, kastade popcorn, flaskor, you name it, skrattade, "oooooo:ade", blä, bara allmänt störiga!
men filmen var riktigt kul faktiskt och väldigt bra! :D
rekomenderas (:



mokket bra, mokket bra!

Imorgon är det NP direkt på morgonen, skriva uppsats i 3 timmar är verkligen vad jag ser´fram emot! WOOHOOO! *suck* palla skriva en uppsats på tid, det brukar ta typ en evighet för mig att komma igång, ojojoj, hur ska detta sluta!? I TRAGEDI, MINA VÄNNER, I TRAGEDI!

usch, måste nog sova nu pga det :)
frännuws får smsa mig till sömns, det blir nog awsome!

FÖRRESTEN!!!!!!! RUT IS BACK! LAGAD OCH FIN! HAR SAKNAT HAN ALLSTÅ! men måste lägga till nya ord i T9 24/7 eftersom att ALLT på mobilen försvunnit :( som tur är lyckades jag spara bilderna från den innan den lagades i min dator, yeah! så jag har lagt in lite bilder i mobilen iallafall! grymt alltså!

äh, ska lägga mig nu
PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0