Lite mer om mig

Har lite tråkigt så jag tänkte berätta 30 sanningar om mig själv som kanske inte de flesta vet om...



1. Jag har aldrig noppat mina ögonbryn -trots att många tror det
2. Jag är hyfsat nöjd med min kropp
3. Jag har haft tandställning -inte alla som vet
4. Jag har bestämt mig för att aldrig ändra min hårfärg på något sätt
5. Jag får ofta komplimanger för mitt utseende och min kropp
6. Jag har fått höra meningen "hoppas att din "sötnos" verkligen är en bra kille så att han förtjänar en så perfekt tjej som dig" ganska många gånger under de senaste veckorna
7. Jag funderade på navelpiercing innan alla andra skaffade det, då blev det tråkigt
8. Jag har aldrig mer smink än maskara
9. Jag har egentligen lite smålockigt hår, så jag plattar det ofta
10. Jag tycker att det är konstigt att jag inte blir så tjock trots att jag äter mycket onyttigt



1. Jag känner mig inte redo för sex än
2. Jag känner just nu 5½ st som gillar mig
3. Jag blir lätt småförälskad
4. Jag litar på folk väldigt lätt -ibland lite för lätt
5. Jag är otroligt magkåt, killar med magrutor är bland det bästa och sexigaste som finns
6. Jag har haft sms-sex
7. Jag har sett minst 4 killar onanera i webbcam
8. Jag har drömt konstiga sexdrömmar
9. Jag faller oftast för snälla och roliga killar, utseende är för det mesta bara ett +
10. Jag har bara varit kär på riktigt en gång i mitt liv



1. Jag tycker oftast att det är lättare att vara vän med killar än med tjejer
2. Jag anser att jag har 5 bästa vänner; Emy, Emma, Anna, Malin & Magnus
3. Jag är otroligt stolt över att spela i killaget och jag älskar det laget
4. Jag hade inte kommit särskilt långt i livet utan min mamma
5. Jag vet inte varför, men jag hamnar ofta i "bråk"/"tvister"
6. Jag ogillar förändringar
7. Jag har under mitt liv funderat på att bli lärare, marinbiolog, läkare, polis, brandman, drottning/kung, stadsminister och nu världshärskare
8. Jag har väldigt varierad musikstil; rapp, rock, hiphop, r'n'b, techno. Det mesta, som inte är långsamt
9. Jag kan vara väldigt bitchig, provocerande och bestämmande när jag vill
10. Jag är rädd för att misslyckas och vågar därför inte prova vissa nya saker

And thats it!

Nu ska jag plugga, WOHO!

PussCiao

Kommentarer
Postat av: Slemmil

navelpiercing e så hett O.o skaffa de nu! (stället ja pierca mig på va SKITBRA så de kan ja verkligen rekommentdera) VÄLDIGT seriöst vilken är ett stort +

2010-02-23 @ 22:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0