long time, no seen

ah, typ iallafall ^^

ojoj, nu är klockan mycket, snart halv 3 på natten!
jag brukar faktiskt inte vara vaken såhär sent, utan jag brukar sova väldigt gott vid denna tidpunkten, så vadfan gör jag upp nu egentligen? Jo, jag har pratat med sötaste pojken och då blev det såhär sent :) tiden går snabbt när man har kul vet ni, och när man har något fint att vila ögonen på går det ännu snabbare!

jahapp, 94orna förlorade sin match med 4-2, men det var en riktigt jämn match! De andra hade bara tur.
95orna förlorade också, men med 7-0, vilket jag tror kan ha berott på OTROLIG OTUR och (förlåt ludde) inte så himla bra målis...
men jag förstår honom, det är ju 94ornas målis egentligen vilket innebär att han stod 2 matcher i rad och lixom I've been there, done that och det är J-O-B-B-I-G-T!
Jag hade egentligen kunnat stå men de upptäckte att jag var där först efter de frågat ludde och då var det ju typ försent, tyvärr, tror faktiskt att jag kunnat göra liiite bättre ifrån mig än honom...med tanke på självmålet och sånt...jaja, de andra kämpade på riktigt bra ändå, men bollen ville inte in i motståndarnas mål och deras spelare stod bara i vägen, annars hade det lätt blivit en hög siffra på målen från djurgårdens sida!
kollade matcherna med chrissy och fredrik iallafall och var även med de en liten stund efter :)

kom hem, plugga lite, kolla melodifestivalen, kolla "och sen kom polly..." och bara haft det allmänt mysigt!


bjuder på en egobild från när jag hade våfflat håret

Nu måste jag lägga mig!
Godnatt
PussCiao

Kommentarer
Postat av: korven

matchen blev 3-4

2010-02-21 @ 12:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0